tirsdag den 7. juni 2011

er mega nervøs!!

jeg er total nervøs. mig og min lillebror skal optræde i aften(jeg spiller klaver og han spiller violin) jeg er pisse nærvøs!! pleas jeg har brug for et par opmuntrene ord!!
i dag så vi film hele dagen. vi så en film der hedder "forrest gump" den kan godt andbefales!!
ellers er der ikke sket så meget i dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar