onsdag den 29. juni 2011

savn og sorg

ja,så sider man her kl. lort om natten,og kan ikke sove :(
det er mega nedern!! jeg savner en masse mennesker...øv... vil bare sove...sove min savn væk... savner...græder...at miste...
vil prøve at sove(igen)
sov godt mennesker...

mandag den 27. juni 2011

i dag,er en god dag

ja, overskriften er indlysende. jeg glæder mig til idag, fordi at min lillebror og jeg skal med vores mormor på experimentariet. det bli'r så fedt ;3
glæder mig meget. er lige blevet fasgt læser af manons blog. den er awsome :)

ses snart xD

dagens sang :what the hell-avril lavigne

tirsdag den 7. juni 2011

er mega nervøs!!

jeg er total nervøs. mig og min lillebror skal optræde i aften(jeg spiller klaver og han spiller violin) jeg er pisse nærvøs!! pleas jeg har brug for et par opmuntrene ord!!
i dag så vi film hele dagen. vi så en film der hedder "forrest gump" den kan godt andbefales!!
ellers er der ikke sket så meget i dag :)

mandag den 6. juni 2011

... sover :(

i dag var jeg total træt. jeg kunne næsten ikke koncentrere mig om noget som helst :(
jeg faldt næsten i søvn til kor. nedern!!!!
i dag var vi i roskilde. det var faktisk ganske ok...
har du lavet noget sjovt i dag??

lørdag den 4. juni 2011

now and then

i dag kommer en af mine bedste venner på besøg<33
hun hedder johanne. og er en af de sødeste piger på jorden<33 jeg glæder mig sygt. har lige lavet min første youtubevideo ever<33 se den!!se den her!! den er ganske ok :D(hvis jeg selv skal sige det xD) nå. johanne kommer snart<33 ses xD