ja,så sider man her kl. lort om natten,og kan ikke sove :(
det er mega nedern!! jeg savner en masse mennesker...øv... vil bare sove...sove min savn væk... savner...græder...at miste...
vil prøve at sove(igen)
sov godt mennesker...
onsdag den 29. juni 2011
mandag den 27. juni 2011
i dag,er en god dag
ja, overskriften er indlysende. jeg glæder mig til idag, fordi at min lillebror og jeg skal med vores mormor på experimentariet. det bli'r så fedt ;3
glæder mig meget. er lige blevet fasgt læser af manons blog. den er awsome :)
ses snart xD
dagens sang :what the hell-avril lavigne
glæder mig meget. er lige blevet fasgt læser af manons blog. den er awsome :)
ses snart xD
dagens sang :what the hell-avril lavigne
tirsdag den 7. juni 2011
er mega nervøs!!
jeg er total nervøs. mig og min lillebror skal optræde i aften(jeg spiller klaver og han spiller violin) jeg er pisse nærvøs!! pleas jeg har brug for et par opmuntrene ord!!
i dag så vi film hele dagen. vi så en film der hedder "forrest gump" den kan godt andbefales!!
ellers er der ikke sket så meget i dag :)
i dag så vi film hele dagen. vi så en film der hedder "forrest gump" den kan godt andbefales!!
ellers er der ikke sket så meget i dag :)
mandag den 6. juni 2011
... sover :(
i dag var jeg total træt. jeg kunne næsten ikke koncentrere mig om noget som helst :(
jeg faldt næsten i søvn til kor. nedern!!!!
i dag var vi i roskilde. det var faktisk ganske ok...
har du lavet noget sjovt i dag??
jeg faldt næsten i søvn til kor. nedern!!!!
i dag var vi i roskilde. det var faktisk ganske ok...
har du lavet noget sjovt i dag??
lørdag den 4. juni 2011
now and then
i dag kommer en af mine bedste venner på besøg<33
hun hedder johanne. og er en af de sødeste piger på jorden<33 jeg glæder mig sygt. har lige lavet min første youtubevideo ever<33 se den!!se den her!! den er ganske ok :D(hvis jeg selv skal sige det xD) nå. johanne kommer snart<33 ses xD
hun hedder johanne. og er en af de sødeste piger på jorden<33 jeg glæder mig sygt. har lige lavet min første youtubevideo ever<33 se den!!se den her!! den er ganske ok :D(hvis jeg selv skal sige det xD) nå. johanne kommer snart<33 ses xD
fredag den 3. juni 2011
Abonner på:
Opslag (Atom)