i dag, har ikke været noget særligt. jeg vågnede, spiste morgenmad. spillede computer. gjorde rent. spillede computer. pyntede op til jul. spillede computer. spiste frokost. spillede computer...
pænt nederen dag xD
mit liv
søndag den 20. november 2011
mandag den 8. august 2011
hey duddes xD
klokken er 9:46 og jeg skal hjem til camilla. det bliver sikkert super hyggeligt :-)
glæder mig meget...
ses,skal gå nu :-)
glæder mig meget...
ses,skal gå nu :-)
fredag den 15. juli 2011
endelig hjemme
ja,jeg er lige kommet hjem fra FDF landslejr :)
det var en kæmpe oplevelse,og jeg er utrolig glad lige nu :)
jeg sidder og tænker tilbage på hvor fantastisk det var. det var vildt ;)
sov godt når i skal sove.
det var en kæmpe oplevelse,og jeg er utrolig glad lige nu :)
jeg sidder og tænker tilbage på hvor fantastisk det var. det var vildt ;)
sov godt når i skal sove.
onsdag den 29. juni 2011
savn og sorg
ja,så sider man her kl. lort om natten,og kan ikke sove :(
det er mega nedern!! jeg savner en masse mennesker...øv... vil bare sove...sove min savn væk... savner...græder...at miste...
vil prøve at sove(igen)
sov godt mennesker...
det er mega nedern!! jeg savner en masse mennesker...øv... vil bare sove...sove min savn væk... savner...græder...at miste...
vil prøve at sove(igen)
sov godt mennesker...
mandag den 27. juni 2011
i dag,er en god dag
ja, overskriften er indlysende. jeg glæder mig til idag, fordi at min lillebror og jeg skal med vores mormor på experimentariet. det bli'r så fedt ;3
glæder mig meget. er lige blevet fasgt læser af manons blog. den er awsome :)
ses snart xD
dagens sang :what the hell-avril lavigne
glæder mig meget. er lige blevet fasgt læser af manons blog. den er awsome :)
ses snart xD
dagens sang :what the hell-avril lavigne
tirsdag den 7. juni 2011
er mega nervøs!!
jeg er total nervøs. mig og min lillebror skal optræde i aften(jeg spiller klaver og han spiller violin) jeg er pisse nærvøs!! pleas jeg har brug for et par opmuntrene ord!!
i dag så vi film hele dagen. vi så en film der hedder "forrest gump" den kan godt andbefales!!
ellers er der ikke sket så meget i dag :)
i dag så vi film hele dagen. vi så en film der hedder "forrest gump" den kan godt andbefales!!
ellers er der ikke sket så meget i dag :)
mandag den 6. juni 2011
... sover :(
i dag var jeg total træt. jeg kunne næsten ikke koncentrere mig om noget som helst :(
jeg faldt næsten i søvn til kor. nedern!!!!
i dag var vi i roskilde. det var faktisk ganske ok...
har du lavet noget sjovt i dag??
jeg faldt næsten i søvn til kor. nedern!!!!
i dag var vi i roskilde. det var faktisk ganske ok...
har du lavet noget sjovt i dag??
Abonner på:
Opslag (Atom)