mit liv
fredag den 15. juli 2011
endelig hjemme
ja,jeg er lige kommet hjem fra FDF landslejr :)
det var en kæmpe oplevelse,og jeg er utrolig glad lige nu :)
jeg sidder og tænker tilbage på hvor fantastisk det var. det var vildt ;)
sov godt når i skal sove.
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)